Skip to content

תכשיטים יפים ובזול

אוקטובר 2, 2010

ככול שעובר הזמן אני מעבירה יותר ויותר מהקניות שלי לאינטרנט. כמובן שלא הכל ניתן לקנות באינטרנט, ולא הכל משתלם יותר אבל מה שאפשר אני מעדיפה משום שזה חוסך לי זמן ולרוב נותן לי מבחר גדול יותר ומחירים נוחים יותר.
עד היום לא יצא לי לקנות תכשיטים באינטרנט בעיקר כי אני לא צרכנית גדולה של תכשיטים ולא מאוד מבינה בנושא וגם כי לי קצת קשה לחפש דברים לא מוגדרים באיביי.
את אתר ETSY אני מכירה אך לא יצא לי לקנות ממנו. ניסיתי בעבר לחפש פריטי לבוש ומצאתי אותו כבעל פחות מבחר מאיביי ויקר יותר. ידיד הפנה את תשומת ליבי לאפשרות לקנות תכשיטים יפים, ובזול באתר. כמה דוגמאות לדברים שמצאתי באתר:

אלה רק דוגמאות מעטות מהמבחר שמצאתי, את חלקו ניתן מצוא בארץ בכל מיני ירידים במחירים גבוהים.

המוכרים הללו מוגדרים כמוכרים אספקה לתכשיטנים ולכן לא ימכרו לכם תכשיט מוגמר. אם אתן קונות עגילים תצטרכו לרכוש סוגרים בנפרד (חפשו Rubber Earnut באטסי או איביי), אם תרכשו תליון תצטרכו לקנות בנפרד שרשרת. כמובן שרוב המוכרים ימכרו לכן את כל הדרוש.

מוכרים מעניינים שמצאתי:

DangsSupplies

EverLuxe

diyparadise

ilovegem

SunBijoux

זה לא אומר שאני לא אקנה יותר תכשיטים בארץ. חשוב לי לתמוך במעצבים ישראליים במידה ואני יכולה להרשות לעצמי את המחיר. אין לי בעיה גם עם מי שמייבא כל עוד אינו מצהיר על הסחורה כעיצוב שלו, ולפחות שיביא לארץ דברים שאין לי יכולת למצוא בעצמי (אחרת מה הערך המוסף שלו ?)

12 תגובות leave one →
  1. אוקטובר 2, 2010 12:04 pm

    פוסט נפלא!!! אך מאחר ומאות מעצבים ישראלים מוכרים באטסי (כמוני למשל) את יכולה לשלב בין השניים – גם לקנות משם וגם לתמוך במעצבים ישראלים 🙂
    אטסי זה אתר ממוקד לאנשים שאוהבים לקנות עבודות יד ולאומנים שמציעים את עבודותיהם ולכן הוא יותר נוח מאשר איביי בד"כ.
    יותר קל למצוא בו תכשיטים בעבודת יד, חומרי יצירה, פיסול, ליבוד וכו'… בד"כ גם המשלוח זול יותר והיחס יותר אישי וחם בין המוכר ללקוח.
    קניות נעימות!

    • hamaabada permalink*
      אוקטובר 2, 2010 12:20 pm

      תודה 🙂
      אני עדיין לומדת את האתר ואת האפשרויות שהוא מציע

  2. הילה permalink
    אוקטובר 2, 2010 12:18 pm

    אהבתי מאוד את הפוסט!
    בזכותך הרווחתי כמה דקות של פשפוש בהנאה בכל הלינקים 🙂

    מסכימה במיוחד לגבי הפסקה האחרונה, העיצובים שם מ-א-ו-ד מזכירים את העיצובים של מעצבת ישראלית מוכרת שתפסה תאוצה לאחרונה, אני שמחה לדעת שגרסת הDIY תמיד זמינה!

    • hamaabada permalink*
      אוקטובר 2, 2010 12:28 pm

      תודה 🙂

      אני חושבת שאני יודעת על מי את מדברת…. קצת עצוב שאדם מתהדר בעיצובים שאינם שלו.
      ואגב, זה ממש לא מסובך ! למשל, העגילים רובם מגיעים מוכנים ואת רק צריכה סוגר (אם "להלוות" סוגר של עגילים שכבר יש לך בבית)

      • הילה permalink
        אוקטובר 2, 2010 1:22 pm

        לרגע לא חשבתי שזה מסובך, להפך! יש לי 2 פליירים מסתובבים בין קופסאות התכשיטים שלי 😉
        אני חושבת שזה יהיה פרויקט התרפיה הבא שלי

  3. אוקטובר 2, 2010 12:27 pm

    האמת שלהרכיב תכשיטים בצורה זו היא פשוטה ביותר.
    ואני רואה המון מוכרים שמשתמשים במוצרים הללו ועושים עליהם רווח יפה כמעט ללא השקעה, גם בארץ, ומציגים את המוצר כעיצוב שלהם.
    האמת קצת מצער אותי שזה קורה באטצי, שם מעודדים מכירות של יצירות עבודת יד ועיצובים אישיים.
    אבל שיבושם להם.. 🙂

    • hamaabada permalink*
      אוקטובר 2, 2010 12:35 pm

      מסכימה איתך בנושא….

      עדיף היה לעזור לאנשים שבאמת משקיעים בעיצוב, ומוכשרים לא רק בלהחזיק פלייר…

      ותודה על המידע המועיל 🙂

    • אוקטובר 2, 2010 5:50 pm

      התכשיט בתמונה השנייה לפני אחרונה יכול להיות אחלה עגילים! מסכימה אגב עם מיקול, הם יותר סוחרים ממעצבים 🙂

      • hamaabada permalink*
        אוקטובר 2, 2010 6:16 pm

        מסכימה לחלוטין, מדובר בסוחרים. הבעיה היא שיש אנשים שקונים מהם ומציגים את זה כתכשיטים בעיצוב מקורי …

  4. ניצן permalink
    אוקטובר 3, 2010 7:46 pm

    תודה על הפוסט המעולה! נרכשו אחר כבוד 4 זוגות עגילים ! 🙂 איזה כיף של פוסט !

    • hamaabada permalink*
      אוקטובר 3, 2010 7:55 pm

      שמחה שאת מתקשטת 🙂

  5. אוקטובר 3, 2010 7:57 pm

    וכמובן שכחתי לומר שהבלוג שלך משגע 🙂 … נרשמתי לעדכונים.

להשאיר תגובה

