Skip to content

פרויקט תאי המדידה

ספטמבר 19, 2010

תאי מדידה יכולים להיות מקום שאפשר למדוד בו בגדים בנחת ובכייף, או קיטון זעיר מכוסה ברבע וילון עליו צריך לשמור בזמן שמנסים למדוד בגדים.

בפברואר האחרון הייתי בניו יור ווושינגטון DC והתפעלתי מתאי המדידה בחנויות (ומהשירות בכלל). בכ-ל חנות שהייתי בה, מחנויות מעצבים ועד לחנויות עודפים היו תאי מדידה מרווחים ונעימים, בעלי מספיק מקום להניח את הבגדים איתם באתן מהבית ואת הבגדים שלקחתן למדידה ולרוב גם מקום לשבת. כמעט תמית לתא המדידה הייתה דלת אותה ניתן לנעול מבפנים. המצב בארץ לצערי מאוד שונה ובמעט מאוד מקומות נתקלתי בתאי מדידה שבאמת מאפשרים למדוד בנחת.

אני מעוניינת לרשום פוסט בנושא ולכך אני זקוקה לעזרתכן:

אשמח אם כל מי שנכנס/ת לבלוג ישאיר כתגובה חוויית מדידה מחנות ספציפית (אם מדובר ברשת לציין סניף) בהתייחס לפרמטרים הבאים:

  • גודל התא

  • האם יש וילון או דלת נורמלית

  • מיקום התא – האם ממוקם במקום נוח ומופרד משאר החנות או לא (לדוגמא ראו את הפוסט על בודגה)

  • מיקום המראה – בתוך התא או מרחק שני קילומטר ממנו

  • האם בתא יש מספיק מתלים ומקום לשבת / להניח תיק

  • האם יש עובד שאחראי על תאי המדידה, אם כן האם הוא באמת מתפקד ככזה

  • האם תאי המדידה מפונים מבגדים שאנשים אחרים מדדו

  • תחושה כללית – האם נעים למדוד בגדים בחנות, וכל מה שנראה לכן חשוב ולא נכנס לפרמטרים האחרים

האם זה תא המדידה שנתקלתן בו ?

(מכאן)

או בתא מדידה כזה:

(מכאן)

אנא כתבו את תחושתכן כתגובה לפוסט. את כל התגובות אשקלל לכדי פוסט שעוסק בנושא.

אשמח לשמוע מכן כמה שיותר, רצוי פוסט נפרד לכל חנות.

בנוסף, הכנתי סקר קצר:

ולמה אני טורחת ? כי לדעתי תא מדידה ראוי הוא חלק מהנאת הקנייה. אני מבינה שהרבה חנויות, בעיקר חנויות קטנות לא יוכלו לעמוד בכל הפרמטרים שציינתי, מצד שני לא נראה שהן מנסות. והעיקר הוא כלפי הרשתות, שלהן יש תקציבים ואנשים שאחראים על עיצוב החנויות וחוויית הקניה. לא ברור לי למה בחנויות שבהן אנחנו משאירות מאות שקלים משאירים אותנו מאחורי וילון עלוב.

אז קדימה !! כל מה שיש לכן להגיד בנושא (בצורה עניינית כמובן) יהיה מבורך 🙂

5 תגובות leave one →
  1. עין_פשוטה permalink
    ספטמבר 20, 2010 6:49 am

    לצערי תאי ההלבשה בארץ ממש עלובים.
    הכל עם הוילונות האלה שלא משנה לאיזה צד את מושכת תמיד יראו אותך.
    וגם הם ממוקמים לרוב באמצע החנות בשביל שכל שנייה המוכרת תבוא ותגיד לך " נו תצאי שנראה".. עד שאני מביאה עליהן נביחה קלה.
    מה שגם כניסה של גברים (חוץ מזארה) תמיד מותרת, מה שלי אישית מפריע. גם בעלי הולך איתי לקניות והוא אף פעם לא מגיע לאיזור של התאים.. אם אני רוצה שהוא יראה משהו אני אצא אליו. טיפה פרטיות!
    והם תמיד צרים וקטנים, וכשאין מראה זה הכי משגע אותי!! אני חייבת מראה בתוך התא. אולי אני לא רוצה לצאת החוצא! עד כאן דעתי העצבנית משהו על תאי הלבשה…

    מצטערת. פשוט נגעת בנקודה כואבת..

  2. אפרת permalink
    ספטמבר 25, 2010 1:46 pm

    אני לא מבינה מה הקטע של חנויות לעשות תאים בגודל סטנרטי (בגודל של זארה למשל),עם -דלת- ולא וילון שאי אפשר לסגור עד הסוף ואז תמיד רואים מהצדדים,אלא עם דלת שאפשר לסגור ולנעול,ועם מראה בתוכו!
    לא,אני לא נהנית לצאת מתא ההלבשה רק כדי לראות ולהראות לכל החנות שהבגד ממש לא יושב עליי טוב.
    זוועה.

  3. שירי permalink
    ספטמבר 26, 2010 3:31 am

    אני הכי נהנית למדוד בתאי מדידה של H&M… יש דלת , מרחב וכמובן מראות מכל הצדדים.
    (לעתים מבאס אבל נותן את התמונה הטובה ביותר)

    הבעיה היחידה היא שלעתים צריך לחכות הרבה זמן עד שיתפנו התאים…

    • hamaabada permalink*
      ספטמבר 26, 2010 5:14 am

      דווקא היה לי מקרה לא נעים בתאים של H&M. זמן קצר אחרי שהגיעו לארץ הייתי בחנות ולקחתי משהו למדוד. לא ידעתי היכן תאי המדידה, שאלתי מוכרת והיא הפנתה אותי לתאי המדידה במחלקת הגברים (לא טרחה ליידע אותי שיש עוד תאים במחלקת הנשים). הלכתי, חיכיתי, נכנסתי לתא (עם דלת שאינה ננעלת) וכמובן שמישהו פתח לי את הדלת באמצע המדידה. מבחינתי אם יש מוכר/ת בתאי המדידה חלק מהאחריות שלהם זה לעשות סדר בתאים ולדאוג שמקרים כאלה לא יקרו, בעיקר כשמפנים נשים לתאי מדידה של גברים. ואני לא ממציאה את הרעיון הזה מהאוויר. בארה"ב כמעט בכל חנות שהייתי היה מוכר שהיה אחראי על תאי המדידה, ובניגוד לH&M באמת דאג שמקרים כאלו לא יקרו.

  4. אורית permalink
    ספטמבר 26, 2010 10:18 am

    חנות גולברי בסניף קניון איילון. תאי מדידה נקיים וריקים עם דלת וסוגר פנימי, סבירים בגודלם גם לאדם "מלא" כמוני, 2 מתלים כפולים וכיסא שבהחלט מספיקים למדידה של כמה פריטים. הדבר היחידי שהפריע לי שאין בתאי המדידה מראות ואת נאלצת לצאת למראות שממוקמות על הדלת מבחוץ ולפעמים "להתפדח" מאיך שאת נראית…

להשאיר תגובה

