Skip to content

המשך הסיפור עם איל מקיאג'

יולי 21, 2010

למי שלא בקיא הנה הפוסט שמספר את תחילת הסיפור

ובקצרה (מי שקרא את הסיפור מוזמן להתחיל לקרוא מאמצע הפוסט): נכנסתי לחנות של איל מקיאג' וביקשתי לעדכן מספר טלפון ברשומות מועדון הלקוחות שלהם. מוכרת טענה בפניי כי המועדון הישן כבר לא רלוונטי. מס' ימים אח"כ, ועד היום אחותי שרשומה גם היא למועדון ממשכיה לקבל הודעות עם הטבות שונות לסלולארי שלה. פניתי אליהם דרך אתר האינטרנט ולא קיבלתי שום תגובה.

זמן קצר לאחר מכן קיבלתי מייל פרסומי שמאוד הכעיס אותי. מישהו טרח לקרוא את הפנייה שלי ובמקום להתייחס אליה הוסיף אותי לתפוצת פרסומות. פניתי אליהם והסברתי להם את העניין, ביקשו את הטלפון שלי.

עד היום ולמרות שביקשו את מספר הטלפון שלי לא טרחו לחזור אליי מחברת איל מקיאג'.

והיום להפתעתי הרבה…

והנה, הפלא ופלא היום שוב קיבלתי מייל פרסומי למרות שביקשתי במפורש לא לשלוח לי ולאחר שנציגי החברה לא טרחו לחזור אליי.

מבחינתי מדובר בזלזול רציני בלקוחות… וגם עברה על חוק הספאם שכן מרגע שאדם מבקש שיסירו אותו מרשימת תפוצה חובה לעשות כן.

לאור העובדה שיש לא מעט מבחר של מוצרי איפור בשוק, הייתי ממליצה לצרכני איפור לבחור חברה שיודעת לתת שירות ולא מזלזלת בלקוחות.

One Comment leave one →
  1. יולי 21, 2010 5:09 pm

    בהחלט מרגיז! האמת היא שמעולם לא יצא לי להכנס לאיל מקיאג'

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: