Skip to content

מה ללבוש בחום הזה ??

יוני 26, 2010

לאור החום המעיק אני מוצאת את עצמי לא פעם תוהה מה ללבוש… לא פשוט להתלבש יפה ונוח בלחות התל אביבית ואני מודה שפעמים רבות אני אעדיף נוחות על פני אופנה. המחשבות הללו גרמו לי להיכנס שוב לPolivore ולנסות ליצור מראות לבוש לקייץ שמצד אחד יהיו נוחים לאור הטמפרטורה והלחות, מצד שני יהיו אופנתיים ומצד שלישי אפשר יהיה למצוא אביזרים ופריטי לבוש לא יקרים על מנת ליצור את המראה. לא פרטתי את המחיר והמותג של כל אביזר או מלבוש משום שמדובר בפריטים יקרים ורובם לא נמכרים בארץ. עם זאת אפשר עם קצת מעוף למצוא פריטים באותה רוח במחירים שפויים יותר

מראה בגוונים טבעיים

הצבע השולט הוא חום אדמה וגווני קרם. הבסיס הוא מכנס קצר עם מותן גבוהה יחסית בגוון חום וחולצה פשוטה בצבע לבן או שמנת, יכולה להיות גופייה או חולצה מכופתרת עם שרוול קצר אך בלי הרבה דיטיילים. תכשיטים מועטים ואיפור עדין.

הרימו עוגן


בסיס המראה הוא פריט מפוספס, כחול כהה ולבן או פריטים עם כפתורים וזהבים במראה ימי. אני באופן אישי מאוד אוהבת את מראה המלחים כאשר הוא במידה, מכיוון שבצורה מוגזמת עלול להראות כמו תחפושת.

המראה הקלאסי


המראה קצת יותר מכוסה כדי שיתאים לעבודה. הרעיון הוא פריטים בגזרות קלאסיות כגון שמלה בגזרת שנות ה-50, חולצה מכופתרת ופריטים בעלי מראה מחוייט. למראה הזה קצת יותר קשה ליצור מקבילה זולה שכן פריטים מחוייטים, בניגוד לטריקו מאוד חשוב שיהיו תפורים טוב. שמלות בגזרות הללו ניתן למצוא בנעמה בצלאל עודפים (אאל"ט המחירים מתחילים מכ-400 ש"ח לשמלה) וגם בברנרד בקינג ג'ורג' מצאתי שמלה עם כפתורים בגזרת אחיות שיכולה להתאים, חולצות מכופתרות ניתן למצוא בקסטרו וזארה. הנעליים סגורות מכיוון שמדובר בלבוש למקומות עם מזגן, כגון משרד.

מראה שמלה קייצית


בסיס המראה הוא שמלה צבעונית או בעלת צבע אחיד מכותנה או טריקו. למרות שטריקו יותר נוח ולרוב יותר זול, אני אישית מעדיפה שמלות כותנה כי הן נותנות מראה יותר "לבוש".

ההעדפות שלי לקיץ:

  • בדים נושמים עם דגש על כותנה. כפי שכתבתי יש לי שמלות טריקו אך זה בד שיותר מראה יותר פשוט ולפעמים נופל על הגוף, העיקר על הישבן בצורה פחות מחמיאה.
  • צבעים בהירים. אני מאוד אוהבת שחור אך בקיץ הוא מרגיש לי כבד ואני עוברת לגוונים של אפור, פודרה ולבן.
  • נעליים מאווררות ונוחות. אני מאוד אוהבת עקבים אבל בקייץ מעדיפה שטוחות או פלטפורמה עדינה.
  • איפור קליל. למרות שאני עובדת במזגן הדרך לעבודה היא לא תמיד עם מזגן ואני מעדיפה להתאפר קצת פחות. לשעות היום מעדיפה מייק אפ מינרלי, אייליינר עמיד, מעט סומק, מסקרה וגלוס. גם כאן בקיץ אני עוברת לגוונים בהירים יותר של חומים טבעיים, קורל וורוד. מאוד מקפידה למרוח קרם הגנה על הזרועות.
  • דברים שתמיד יש לי בתיק בקיץ: דאודורנט ספריי , מגבונים לחים בריח מלון, ממחטה מבד לניגוב הפנים בעת הצורך.

לא הפכתי לבלוגרית אופנה פתאום, ואלו הצעות לבוש בסיסיות שקל ליצור ונוחות לקייץ. אין ספק שישנם ימים כל כך חמים שאין לי כוח לחשוב ואני יוצאת מהבית עם שורטס והוויאנס אבל משתדלת שזה יקרה כמה שפחות.

No comments yet

להשאיר תגובה

