דילוג לתוכן

L'OCCITANE Almond Apple Velvet Concentrate

דצמבר 18, 2010

למרות שאני מאוד אוהבת את הקרם הקבוע שלי (סיפרתי לכן עליו בעבר), אני אוהבת להתנסות במוצרים חדשים. בכל הנוגע למוצרי טיפוח הפנים אני נזהרת ומנסה רק חברות שאני מכירה. ניסיתי בעבר קרם של חברה שלא הכרתי ולקח לי למעלה מחודש להיפטר מהפצעונים שיצאו לי מהקרם, כך שכיום אני מתנסה במוצרים חדשים אבל בזהירות.

על פי היצרן הקרם מכיל פרוטאין שקד וסיליקון, חומץ תפוחים ועוד כמה דברים. אמור לכווץ נקבוביות ולטפל בסימני הזדקנות ראשוניים.

את הקרם הנוכחי ניסיתי בעיקר מתוך שיקולי תקציב. יוצא שאני משקיעה לא מעט כסף בטיפוח ולפעמים זה קצת כבד עליי.

הקרם מגיע בצנצנת זכוכית חמודה, ללא משאבה. הריח פירותי אבל מאוד עדין, הקרם מגיע ללא SPF ולכן בימי שמש כדאי להשתמש גם במקדם הגנה. בדקה הראשונה לאחר ההנחה הוא מעט דביק, אבל לאחר שהוא נספג לחלוטין העור מקבל רכות נעימה, מאוד דומה בתוצאות לקרם הקבוע שלי (ובמחיר נמוך יותר).

בקיצור: אני מאוד מרוצה ממנו, חבל לי שהוא לא מגיע גם בגרסה קייצית עם מקדם הגנה, אבל ללא ספק מצאתי קרם שמתחרה בקרם הרגיל שלי (אימורטל ברייטנינג) ובמחיר נוח יותר.

מחיר: 163 ש"ח בסטרוברי, או 292 ש"ח בחנויות לאוקסיטן. הצנצנת מכילה 50 מ"ל

2 תגובות leave one →
  1. לימור permalink
    דצמבר 18, 2010 9:43 pm

    אני מאוד אוהבת את לאוקיסטן….הקרם הרגיל שלך האימורטל לא מיועד להבהרה?הוא מיועד גם לצעירות?

    • hamaabada permalink*
      דצמבר 19, 2010 6:07 am

      הם טוענים שהוא מיועד להבהרה, אני מניחה שהכוונה היא לכתמי שמש. בכל אופן, הוא לא מבהיר שום דבר אבל יש לו ריח יותר טוב מלאימורטל הרגיל. הוא מיועד לעור מבוגר, אבל לי הוא מאוד נעים על העור (בניגוד לאימורטל הכחול שקצת כבד לי)

כתיבת תגובה